1. Veebipoe ostukas.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Masterauto (reg.nr. 12990373), aadress Looga 2, 10618 Tallinn.
2. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
3. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juures. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes. Hinnale lisandub transpordikulu.
4. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
5. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
1. Veebipoest on võimalik osta neid Kaupu, mille kõrval on aktiivne link „Lisa korvi“ või “Vali”. Kauba hind ja Kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda.
2. Kauba tellimiseks tuleb soovitud tooted lisada ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu sobiva makselahenduse abil. Maksta saab järgmiste pangalinkide kaudu: Swedpank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank. Makseid vahendab Maksekeskus AS. MasterAuto OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, mis edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
3. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest MasterAuto OÜ arvelduskontole.
4. Peale makse sooritamist saadab Veebipood Kliendile tellimuse kinnituse ning arve.
5. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saamisest.
Kauba tarne
1. Kaupu tarnitakse järgmistesse riikidesse: Eesti.
2. Kauba tarnekulud kannab ostja ning tarne maksumus on kuvatud saatmisviisi juures.
3. Saadetised jõuavad üldjuhul Kliendi poolt määratud sihtpunkti 2-5 tööpäeva jooksul, alates müügilepingu jõustumisest.
4. Erandlikel juhtudel on õigus kaup kohale toimetada kuni 15 kalendripäeva jooksul.
5. Tarnepartneriteks on DPD, Omniva, SmartPost.
Taganemisõigus
1. Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul (välja arvatud eritellimusega kaubad).
2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Kliendiks on juriidiline isik.
3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi ostetud kaup olla kasutatud muul viisil kui veendumiseks kauba olemuses, omadustes ja toimimises, viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või kaubal on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@masterauto.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
6. Kauba tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või praaktoode).
7. Klient peab ostetud tooted tagastama 14 päeva jooksul pärast vastava avalduse esitamist või esitama tõendid, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul tooted kauba vedajale üle andnud. 8. Veebipood tagastab kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest. Taganemisavalduses tuleb märkida järgmised andmed: Ostja nimi, ostukuupäev, tagastamise põhjus.
9. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest kauba kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
10. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Kliendilt kaupa tagasi, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli juba olemas kauba üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimeste kuue kuu jooksul kauba üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli juba olemas kauba üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
2. Ostjal on õigus kauba puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe nädala jooksul Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@masterauto.ee.
3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
4. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest vastutab Veebipood, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud kulud.
5. Veebipood vastab Kliendi esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Isikuandmete töötlemine ja otseturundus
1. Veebipood kasutab Kliendi poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Kliendile saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmed makse- ja veoteenust pakkuvatele ettevõtetele vaid korrektseks tellimuse täitmiseks.
2. Veebipood saadab Kliendile uudiskirju ning pakkumisi Kliendi e-maili aadressile ainult juhul, kui Klient on seda soovi avaldanud, sisestades veebilehele e-kirja aadressi.
3. Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saabuvatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest e-poele teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
1. Kui Kliendil on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile info@masterauto.ee.
2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda vaidlust lahenda kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.